Повернення та гарантія
Закон «Про захист прав споживачів»
Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 «Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"» затверджено Перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну/поверненню:
- предмети особистої гігієни,
- парфумерно-косметичні вироби,
- зубні щітки,
- гребінці, гребінці та щітки масажні,
- товари в аерозольній упаковці.
Ми завжди готові піти назустріч, і якщо повернення необхідне, ми обговоримо це індивідуально.
Зверніться до нас за номером телефону, через Viber або Instagram для вирішення цього питання.
Повернення коштів
Кошти повертаються банківським переказом на реквізити, зазначені покупцем (це обов'язково повинні бути реквізити, з яких здійснювалася оплата). Повернення коштів займає в середньому до 3 робочих днів після отримання поверненого товару на склад.
ВАЖЛИВО
При отриманні замовлення завжди уважно оглядайте посилку в присутності кур'єра або співробітника Нової Пошти/пункту самовивозу. Ви завжди можете оцінити товар візуально при отриманні, і якщо він вам не підходить, відмовитися.
Якщо товар або пакування пошкоджені візуально чи всередині, обов'язково зафіксуйте це претензією на Новій Пошті. Працівник зобов'язаний допомогти вам скласти претензію, і тільки в цьому випадку можна розраховувати на компенсацію від НП.
Товар не може бути повернутий після одноразового використання або пошкодження упаковки. Претензії щодо вигляду приймаються тільки в момент доставки або отримання товару на Новій Пошті/пункті самовивозу.
Якщо ви прийняли замовлення, розплатилися, відпустили кур'єра, залишили поштове відділення або пункт самовивозу — це означає, що куплений товар повністю відповідає нашим обіцянкам та вашим очікуванням.
Брак виробництва повністю підлягає заміні. Доставка здійснюється за наш рахунок.
Perfect Shop © 2025